Aktuality
31.08.2018
Při nedávných změnách v systému Raiffeisenbank, při kterým došlo k znefunkčnění našeho systému pro párování plateb, jsme byli bohužel nuceni přejít s účty k jiné bance.
04.05.2018
Od dnešních 9 hodin evidujeme ze strany našeho dodavatele připojení krátkodoné výpadky konektivity.
05.01.2015
Vážení klienti,
v souvislosti mj. se změnou sídla společnosti jsme Vám zaslali k podpisu Dodatky ke smlouvám a nové Všeobecné podmínky. V případě, že do konce příštího týdne nebudete mít ve schránce dopis, kontaktujte nás telefonicky či mailem. Děkujeme
01.01.2015
Vážení klienti a obchodní partneři,
děkujeme Vám za projevenou důvěru v uplynulém roce a do nového roku 2015 Vám přejeme hodně zdraví, štěstí, osobních i pracovních úspěchů. Současně se těšíme na další společnou spolupráci.
10.11.2014
Vážení klienti a obchodní partneři,
dovolujeme si Vám oznámit, že došlo ke změně sídla naší společnosti. Všechny další identifikační a kontaktní údaje společnosti zůstávají beze změny v platnosti. S účinností od 10.11.2014 je nové sídlo společnosti Dlouhé hony 608/12, 621 00 Brno - Řečkovice.
11.04.2014
Dne 24.4.2014 nebude od 0:00 do 06:00 hodin dostupné připojení k síti internet. Jedná se o plánovanou údržbu technologií. Za případné vzniklé komplikace se tímto omlouváme.
M-wifi internet s.r.o.
22.11.2013
Informujeme klienty, že po změně dodavatele konektivity jsou ze zatím neznámých důvodů nefunkční ip telefony poskytovatele 802.cz, na odstranění problému spolupracujeme s technickou podporou 802.cz.
Děkujeme za pochopení,
M-wifi internet s.r.o.
13.06.2012
Včera přibližně od 23 hodin do dnešní 7 hodiny ranní nebylo dostupné připojení v části Milotic.
19.03.2012
Dnes, 19.3 nebylo přibližně od 10 do 12 hodiny dostupné připojení k internetu.
28.10.2011
Žeravice, Domanín - výpadky konektivity 13:00-17:00 v důsledku závady na elektroinstalaci.
29.08.2011
Včera, 28.8 bylo od 22 hodiny nedostupné připojení v části Milotic.
Aktuality
31.08.2018
Při nedávných změnách v systému Raiffeisenbank, při kterým došlo k znefunkčnění našeho systému pro párování plateb, jsme byli bohužel nuceni přejít s účty k jiné bance.
04.05.2018
Od dnešních 9 hodin evidujeme ze strany našeho dodavatele připojení krátkodoné výpadky konektivity.
Napište nám